Мекдоналдс развива, растителна платформа наречена МекПлант, која ќе дебитира на пазарите ширум светот на почетокот на следната година, се вели во извештајот на USA Today.

На состанокот со инвеститори, Мекдоналдс објави дека работеше на развој на својата формулација Мекплант. „Мекплант е создаден исклучиво за Мекдоналдс, од Мекдоналдс“, рече Јан Борден, меѓународен претседател на Мекдоналдс, на состанокот на инвеститори, цитиран од USA Today.

Специјалната формулација на компанијата може да се протега на растителни производи, вклучувајќи хамбургери, пилешки замени и сендвичи за појадок, според Борден.

До денес, Мекдоналдс беше заостанат во борбата за корпорации околу растителни хамбургери и пилешко месо – барем во САД.

На страниците на Мекдоналдс ширум светот – вклучително и локации во Германија, Велика Британија, Хонг Конг, Израел, Канада и Финска – вечерата под златните лакови може да најде опција за вегетаријански сендвич.

Навистина, во Канада, МекДоналдс лансираше пилот минатата година со Beyond Meat за сендвичот PLT.

Во споредба со некои други ланци за брза храна во САД, Мекдоналдс заостануваше. Бургер Кинг соработуваше со Impossible Foods за лансирање на Impossible Whopper и Beyond Meat соработуваше со KFC на растителна грутка.

Двајцата водечки алтернативни производители на протеини завршија прилично добра работа во создавањето на пазарот за брза храна до денес – но влегувањето на Мекдоналдс со својата ексклузивна формулација мора да претставува удар за компаниите (и за другите стартапи кои се надеваа на залак од империјата за брза храна).

Тоа вклучува стартапи како „Чиле нот компани“ и „Зелен понеделник холдингс“ од Хонг Конг, кои и двајцата се натпреваруваа за фирмата со седиште во Мекдоналдс.