Британската национална регулаторна агенција за рекламирање забрани рекламна кампања која им кажува на луѓето во Велика Британија дека е „време да се купи биткоин“, оценувајќи дека рекламата е нејасна.

Постерите на платформата за трговија со криптовалути Луно, залепени оваа година на возовите низ лондонската подземна мрежа и во лондонските автобуси, покажуваат исцртана слика на биткоин и пораката: Ако видите биткоин под земја, време е да купите, користејќи игра со зборови со терминот „под земја“ – што на англиски означува метро.

Агенцијата за стандарди за рекламирање (АСА) денес објави дека рекламата во сегашната форма не смее повеќе да се прикажува, бидејќи не предупредува на ризик.

Регулаторот изјавил дека добил четири поплаки во врска со огласот, со три обвинувања дека „рекламирањето не означува ризици и ги доведува во заблуда луѓето“, и едно дека огласот го искористува неискуството или лековерноста на потрошувачите.

Според АСА, рекламната порака „време е да се купи“ може да се толкува како повик за акција и да создаде впечаток дека инвестирањето во биткоин е едноставно и достапно.

„Инвестирањето во биткоин е сложено, нестабилно и може да ги изложи на загуба инвеститорите, што е спротивно на впечатокот дека инвестицијата е едноставна и конвенционална. Затоа, заклучивме дека рекламата неодговорно сугерира дека вклучувањето во инвестиции во биткоин преку Месечината е едноставно и лесно “, се вели во одлуката.

На Луно му беше препорачано да презентира во идните маркетинг комуникации „доволно јасно дека вредноста на инвестициите во биткоин е променлива“, односно дека може да падне и расте, и мора да нагласи дека активноста на компанијата и пазарот на биткоин не се законски регулирани.