Управата на Суецкиот канал побара отштета од 916 милиони американски долари за покривање на помошта при ослободување на бродот, штета на угледот и губење на приходите, но ја спушти на 550 милиони долари.

Сопствениците и осигуротелните компании на контејнерскиот брод Евер Гивен, кој го блокираше Суецкиот канал во март, во неделата изјавија дека е постигнат договор за компензација со Управата на каналот, а властите на каналот соопштија дека на бродот му било дозволено да исплови на 7 јули.

Суецкиот канал ги чуваше гигантскиот брод и неговиот екипаж во езеро меѓу двата дела на водниот пат, откако бродот беше преместен на 29 март за да овозможи навигација.

Јапонскиот брод Евер Гивен се заглави преку каналот шест дена, со што ја прекина глобалната трговија.

Египетскиот суд ги одложи рочиштата во спорот околу обештетувањето за 11 јули порано денес, со цел да им овозможи на Управата на каналот и на сопственикот на бродот да постигнат спогодба, изјавија извори од судот и еден адвокат.

„Шои Кисен“ и нејзините осигурителни компании минатиот месец објавија дека постигнале принципиелен договор со управата на Суецкиот канал.

Раководството на Суецкиот канал побара 916 милиони долари обештетување за да ги покрие трошоците на напорите на спасувачите, за штетата нанесена на компанијата и за изгубените приходи пред да ја намали сумата на 550 милиони долари.

„Шои Кисен“ и осигурителните компании на бродот го оспорија барањето и задржувањето на бродот, по наредба на египетскиот суд.